ပြည်ပ အိမ်ခြံမြေ သတင်း | Posted by အေးမြတ်သူ
ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ ဟူသည္မွာ ၁၉ ရာစုႏွင့္ ၂၀ ရာစုႏွစ္မ်ားအတြင္း အီတာလ်ံ ရီေနးဆင္း ၏ ခ်မ္းသာႂကြယ္၀ေသာ မိသားစုမ်ားက ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၾကသည့္ ပလာဇီ (နန္းေတာ္မ်ား) ကို အဓိကရည္ညႊန္းသည့္ ဗိသုကာဟန္ျဖစ္သည္။
ပလာဇိုဗိသုကာသည္ ေယဘုယ် ပံုသဏၭာန္၊ အခ်ဳိး အစားႏွင့္ ၀ိေသသလက္ၡဏာ အစုအေ၀းတစ္ရပ္ကိုသာ ရည္ ညႊန္းျပီး တိက်သည့္ ဒီဇိုင္းပံုစံသတ္မွတ္ခ်က္ကို ရည္ညႊန္း ျခင္း မရွိေခ်။
ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ပလာဇိုဗိသုကာကို ႏွစ္ေပါင္း ၂၀၀ ခန္႔အထိ အေဆာက္အအံုမ်ားစြာတြင္ က်ယ္ျပန္႔စြာ အသံုးျပဳ ခဲ့ၾကသည္။ ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ေတြ႔ရ ေလ့ရွိသည့္ ၀ိေသသလကၡဏာမ်ားကား အခ်ဳိးညီမႈ၊ corniced, basemented တို႔ႏွင့္အတူ သပ္ရပ္သည့္ ျပတင္းေပါက္မ်ား စီတန္းပါ၀င္မႈတို႔ ျဖစ္ၾကသည္။ ၁၉ ရာစုႏွစ္၏ ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ အေဆာက္အအံု မ်ားသည္ အီတလီဗိသုကာကို တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ရည္ညႊန္းေလ့ ရွိေသာ္လည္း ပလာဇိုမွာ အလွဆင္မြမ္းမံမႈမ်ား ပိုမိုပါ၀င္ျပီး အထူးသျဖင့္ လူေနအိမ္မ်ားႏွင့္ အမ်ားသူငါဆိုင္ရာ အေဆာက္ အအံုမ်ားတြင္သာ အသံုးျပဳေလ့ရွိၾကသည္။ အေစာပိုင္း ပလာဇိုဟန္ အေဆာက္အအံုမ်ားသည္ အီတလီမူရင္းဗိသုကာဟန္မ်ား၏ ဖြဲ႔စည္းပံု၊ အခ်ဳိးအစား မ်ားအတိုင္း အလြန္နီးစပ္စြာ ပုံစံယူေဆာက္လုပ္ေလ့ရွိခဲ့ၾက ေသာ္လည္း ၁၉ ရာစုေႏွာင္းပိုင္း ပလာဇိုလက္ရာမ်ားမွာမူ မူရင္းအီတလီဟန္မ်ားအေပၚ မွွီျငမ္းမႈအလြန္နည္းပါးသြား ျပီး ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရးအေဆာက္အအံုမ်ား ေဆာက္လုပ္ ရာတြင္လည္း အသံုးျပဳလာၾကကာ မူရင္းအီတလီဟန္ အေဆာက္ အအံုမ်ားထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ ၾကီးမားလာၾကသည္။
ပလာဇိုဗိသုကာပညာရွင္တို႔သည္ အေသးစိတ္ပံုေဖာ္ မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရာတြင္ အီတာလ်ံ ရီေနးဆင္းဟန္မွ ရယူျခင္းထက္ ရိုမန္နက္စ္ႏွင့္ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ေဂါ့သစ္ဗိသုကာတို႔မွ ရယူ ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ၾကျပီး အထပ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေဆာက္လုပ္လာ ၾကသည္။ ၂၀ ရာစုေႏွာင္းပိုင္းႏွင့္ ၂၁ ရာစုတြင္ပင္ အခ်ဳိ႕ေသာ ပို႔စ္ေမာ္ဒန္ဗိသုကာပညာရွင္မ်ားသည္ ျမိဳ႕ျပအေဆာက္အအံု မ်ား ေဆာက္လုပ္ရာတြင္ ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ကို အသံုးျပဳေန ၾကဆဲ ျဖစ္၏။
အေျခတည္ရာ
ပလာဇို ဗိသုကာဟန္သည္ ၁၉ ရာစုအေစာပိုင္းတြင္ စတင္ခဲ့ျပီး ကလပ္စစ္ကယ္ ရီဗိုက္ဗယ္လ္၊ ေဂါ့သစ္ ရီဗိုက္ဗယ္လ္ အစရွိသည့္ ရီဗိုက္ဗယ္လ္ဟန္မ်ားကဲ့သို႔ ရီဗိုက္ဗယ္လ္ အျဖစ္ စတင္ေပၚေပါက္လာခဲ့သည္။ အီတာလ်ံ ပလာဇီသည္ ျမိဳ႕ျပဗိသုကာ၏ အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုသဖြယ္ျဖစ္လာခဲ့ျပီး အဓိကအားျဖင့္ ျမိဳ႕ျပလူေနအိမ္ မ်ား ေဆာက္လုပ္ရာတြင္ အသံုးျပဳခဲ့သည္။ ေနအိမ္၏ ေအာက္ထပ္မ်ားကို စီးပြားေရးလုပ္ငန္းအတြက္ ရည္ရြယ္ခဲ့ၾကျပီး အေပၚထပ္တြင္ လူေနအျဖစ္ အသံုး ျပဳျခင္း ျဖစ္သည္။ ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ကို အေစာဆံုး ေျခရာခံႏိုင္သည္ မွာ ရိုမန္နက္စ္ႏွင့္ ေဂါ့သစ္ေခတ္မ်ားတြင္ အစပ်ဳိးသည္ဟု ဆိုႏိုင္သည္။ သို႔ရာတြင္ လက္ရာအတိအက်စတင္ေတြ႔ရွိရသည္ မွာမူ ၁၅ ရာစုႏွစ္တြင္ ျဖစ္သည္။ ထိုကာလက ဘုရင့္အမႈေတာ္ထမ္း မွဴးမတ္မ်ားသည္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရးမ်ား ျပဳလုပ္ျခင္းအားျဖင့္လည္း ခ်မ္းသာၾကြယ္၀လာၾကသည္။
ပလာဇိုလက္ရာဟန္မ်ားမွ ထင္ရွားသည့္ သာဓကမွာ Palazzo Medici-Riccardi အေဆာက္အအံုျဖစ္ျပီး ဖေလာ ရင့္စ္တြင္ တည္ရွိကာ မိုက္ကယ္လိုဇိုက ေဆာက္လုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ေရာမရွိ Palazzo Farnese အေဆာက္အအံု။ အန္တိုနီယို ဒါ ဆန္ဂါလိုက ေဆာက္လုပ္ခဲ့ျပီး မိုက္ကယ္ အိန္ဂ်လိုက အျပီးသတ္ေပးခဲ့သည္။ ဗင္းနစ္တြင္ Ca’ Vendramin Calergi အေဆာက္ အအံုကို ေမာ္ရို ကိုဂ်ဴစီကလည္းေကာင္း၊ Ca’ Grande အေဆာက္အအံုကို ဂ်က္ကိုပို ဆန္ဆိုဗီႏိုကလည္းေကာင္း အသီးသီးေဆာက္လုပ္ခဲ့ၾကသည္။
၁၉ ရာစု အေစာပိုင္း
ဥေရာပရွိ အေစာဆံုးေသာ ရီေနးဆင္း ရီဗိုက္ဗယ္လ္ ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ အေဆာက္အအံုမ်ားကို ေဆာက္လုပ္ ခဲ့သူမွာ ဂ်ာမန္ဗိသုကာ ပညာရွင္ လီယို ဗြန္ ကလန္ဇီျဖစ္ျပီး ၎င္းပံုမွန္ေဆာက္လုပ္ေလ့ရွိသည္မွာ ဂရိ နီယိုး ကလပ္စစ္ကယ္ ဗိသုကာဟန္မ်ား ျဖစ္သည္။ အေစာဆံုး လက္ရာမ်ားအနက္ ဂ်ာမနီႏိုင္ငံ၊ ဘာ ေဗးရီးယားျပည္နယ္၊ ျမဴးနစ္ျမိဳ႕တြင္ တည္ရွိသည့္ နန္းေတာ္ ၾကီးျဖစ္ေသာ ပါေလး လာ့ရွ္အင္ဘတ္ (The Palais Leuch-tenberg ) နန္းေတာ္ အေဆာက္အအံုၾကီးလည္း ပါ၀င္သည္။
လက္ရွိအားျဖင့္ အဆိုပါနန္းေတာ္ၾကီးတြင္ ဘာေဗး ရီးယားျပည္နယ္ အစိုးရ ရံုးစိုက္ထားသည္။ ၁၈၁၇ ခုႏွစ္မွ ၁၈၂၁ ခုႏွစ္အၾကား ေဆာက္လုပ္ခဲ့ျပီး ထိုေခတ္ ဂဲလ္ဒါေငြ ၇၇၀၀၀၀ ကုန္က်ခဲ့သည္။ ထိုေခတ္ ထိုကာလက အၾကီးမားဆံုး နန္းေတာ္ အေဆာက္အအံုၾကီးျဖစ္ခဲ့ျပီး ကပြဲခန္းမ၊ ကဇာတ္ရံု၊ ဘိလိ ယက္ခန္းမ၊ ပန္းခ်ီျပခန္း၊ ဘုရားေက်ာင္းတစ္ခုတို႔ အပါအ၀င္ အခန္းေပါင္း ၂၅၀ ေက်ာ္ ပါ၀င္သည္။ ၃ ထပ္အေဆာက္အအံုၾကီးျဖစ္ျပီး ဒုတိယထပ္၏ ျပတင္းေပါက္မ်ားတြင္ ျမင့္မိုရ္ပိတ္မ်ား ထည့္သြင္းထားျခင္း မ်ား၊ ၾကီးမားေသာ ေကာနစ္အလွဆင္မႈမ်ား၊ နံရံေထာင့္ခ်ဳိး အလွဆင္မႈမ်ား၊ ပင္မအ၀င္ေပါက္တြင္ ေကာ္လံတိုင္မ်ား ထည့္သြင္းထားသည့္ ဆင္၀င္ငယ္ေဆာက္လုပ္ထားျခင္းမ်ား ေတြ႔ရသည္။ နံရံမ်ားကို အဂၤေတသရြတ္ႏုကိုင္ထားျပီး ေရာမ တြင္ ၁၆ ရာစုက ေဆာက္လုပ္ခဲ့ေသာ Palazzo Farnese နန္းေတာ္ၾကီးအတိုင္း ေဆးသုတ္ထားသည္။ အဂၤလန္ႏိုင္ငံတြင္ ၁၉ ရာစုအေစာပိုင္း၌ ပလာဇို ဗိသုကာဟန္ကို လန္ဒန္ရွိ အထက္တန္းလႊာမ်ား လာေရာက္ ၾကသည့္ ကလပ္မ်ား ေဆာက္လုပ္ရာတြင္ အသံုးျပဳခဲ့ၾကသည္။ ယင္းေနာက္ပိုင္းတြင္ ျမိဳ႕ျပႏွင့္ ေက်းလက္ (ေက်းလက္တြင္ မူ အနည္းငယ္အသံုးနည္းပါး) ရွိ လူေနအိမ္မ်ား၊ ဘဏ္မ်ား ႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရးဆိုင္ရာ အေဆာက္အအံုမ်ား ေဆာက္လုပ္ရာတြင္ အသံုးျပဳလာၾကသည္။ ၁၉ ရာစုေႏွာင္းပိုင္းတြင္မူ ပလာဇိုဗိသုကဟန္ကို မွီျငမ္းျခင္း (သို႔မဟုတ္) ခ်ဲ႕ထြင္ျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ကာ ကုန္မ်ဳိးစံု ဆိုင္မ်ားႏွင့္ ဂိုေထာင္မ်ား ေဆာက္လုပ္ရာတြင္ အသံုးျပဳ လာၾကသည္။ အဂၤလန္တြင္ ၁၉ ရာစု၏ ဒုတိယေျမာက္ ၂၅ ႏွစ္ တာကာလအတြင္း ပလာဇိုဗိသုကာဟန္သည္ မည္သည့္ဟန္ ႏွင့္မွ် ေရာေႏွာျခင္းမရွိဘဲ အသန္႔စင္ဆံုး ျဖစ္ခဲ့၏။ ၾကီးမားသည့္ ျမင္းမိုရ္ပိတ္ၾကီးမ်ား၊ ေကာ္လံတိုင္ၾကီး မ်ားကို အဓိကအားထားသည့္ ကလပ္စစ္ကယ္ ရီဗိုက္ဗယ္လ္ ဟန္ႏွင့္ ယွဥ္ျပိဳင္ႏိုင္ရန္အတြက္ ပလာဇိုသည္ ခမ္းနားထည္၀ါ မႈရွိရန္လည္း ဦးတည္ခဲ့ရာ ျဗိတိသွ်ျပတိုက္ၾကီးမွာ ထင္ရွားသည့္ ျပယုဂ္တစ္ခု ျဖစ္သည္။
လန္ဒန္ရွိ ကလပ္မ်ားအနက္ ထင္ရွားသည့္ သာဓက မ်ားမွာ ဗိသုကာပညာရွင္ ဒီစီမတ္စ္ ဘာတန္က ၁၈၂၄ ခုႏွစ္ တြင္ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ေသာ ေအသင္နီယမ္ ကလပ္၊ ဗိသုကာပညာ ရွင္ ဂၽြန္ နက္ရွ္ႏွင့္ ဒီစီမတ္စ္ ဘာတန္တို႔ ၁၈၂၈ ခုႏွစ္တြင္ ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည့္ United Service Club တို႔ ျဖစ္ၾကသည္။ ၁၈၂၉ ခုႏွစ္တြင္ The Travellers' ကလပ္ ကို ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ကာ အဂၤလန္တြင္ ရီေနးဆင္းရီဗိုက္ဗယ္လ္ဗိသုကာကို စတင္မိတ္ဆက္ခဲ့သည္။
ဘာတန္ႏွင့္ နက္ရွ္တို႔၏ ဒီဇိုင္းမ်ားမွာ အင္နီဂို ဂ်ဳန္းစ္၏ Banqueting House, Whitehall ESifh Queen's House အစရွိသည့္ အဂၤလိပ္ ရီေနးဆင္းဟန္မ်ားေပၚတြင္ အေျခတည္ ျပီး ဘာရီ၏ ဒီဇိုင္းမ်ားမွာမူ အီတာလ်ံ ရီေနးဆင္းဗိသုကာ ဟန္၏ အခ်ဳိးအစားႏွင့္ ဖြဲ႔စည္းပံုမ်ားကို အေျခတည္သည္။ ၎တို႔၏ လက္ရာမ်ားမွာ ၁၇၁၅ ခန္႔တြင္ စတင္ထြန္းကားခဲ့သည့္ ပေလးဒီယန္ဗိသုကာမ်ဳိးမဟုတ္ဘဲ ၁၅ ရာစုအေစာပိုင္းတြင္ စတင္ကာ ဖေလာရင့္တြင္ အေျခ တည္ကာ ထြန္းကားခဲ့သည့္ ရီေနးဆင္းဗိသုကာဟန္မ်ဳိး ျဖစ္ၾကသည္။
ဘာရီ၏ အျခားထင္ရွားေသာ လက္ရာမ်ားမွာ လန္ဒန္ရွိ Bridgewater House (၁၈၄၇-၅၇) ႏွင့္ ဘက္ကင္ ဟမ္ရႈိင္းယားရွိ Cliveden (၁၈၄၉-၅၁) တို႔ ျဖစ္ၾကသည္။
ခ်ားလ္စ္ ဘာရီ၏ ေနာက္ပိုင္းကာလတြင္ ပလာဇို ဗိသုကာဟန္ကို အသံုးျပဳသည့္နယ္ပယ္ ပိုမိုက်ယ္ျပန္႔လာရာ အထူးသျဖင့္ ဘဏ္လုပ္ငန္းတြင္ ျဖစ္သည္။
Belfast ဘဏ္ကို ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ျဖင့္ ဆာခ်ားလ္စ္ လန္ ယြန္က ၁၈၄၅ ခုႏွစ္တြင္ ျပန္လည္မြမ္းမံတည္ေဆာက္ခဲ့ျပီး အမွတ္ ၁၅ ကန္ဆင္တန္နန္းေတာ္ပန္းျခံမ်ားကိုလည္း ဂ်ိမ္းစ္ ေသာမတ္စ္ ႏိုးလက္စ္က ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ျဖင့္ ၁၈၅၄ ခုႏွစ္တြင္ ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည္။
၁၈၅၀ ျပည့္လြန္ကာလမ်ားမွ ၁၉၀၀ ျပည့္ႏွစ္အထိ
၁၉ ရာစုႏွစ္အတြင္း ပလာဇိုဗိသုကာ၏ အထင္ ရွားဆံုးဗိသုကာပညာရွင္မွာ အက္ဒ္မြန္ ဘလက္ကက္ျဖစ္၏။ ၁၈၅၁ ခုႏွစ္တြင္ ၾသစေတးလ်ႏိုင္ငံ၊ နယူးေဆာက္ေ၀းႏွင့္ ၀ိတိုရိယျပည္နယ္တို႔တြင္ ေရႊတူးေဖာ္ေတြ႔ရွိျခင္းမတိုင္မီ ႏွစ္ အနည္းငယ္အလို၌ ဘလက္ကက္သည္ ဆစ္ဒနီျမိဳ႕သို႔ ေရာက္ ရွိလာခဲ့သည္။ ယင္းေနာက္ ေနာင္ဆယ္စုႏွစ္အတြင္း ဆစ္ဒနီရွိ ဘဏ္လုပ္ငန္း ကုမၸဏီ ၆ ခုအတြက္ ရံုးခ်ဳပ္အေဆာက္အအံု ၾကီးမ်ား ေဆာက္လုပ္ေပးခဲ့သည့္နည္းတူ ေက်းလက္ေဒသမ်ား တြင္လည္း ရံုးခြဲအေဆာက္အအံုမ်ား ေဆာက္လုပ္ေပးခဲ့သည္။ အဆိုပါလက္ရာမ်ားသည္ ဆစ္ဒနီတြင္ အေစာဆံုး ပလာဇိုဗိသုကာဟန္မ်ား ျဖစ္ၾကျပီး အေဆာက္အအံုအားလံုး ကို ဆစ္ဒနီေဒသတြင္း ထြက္ရွိေသာ အ၀ါေရာင္ သဲေက်ာက္တံုး မ်ားျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ပိုမိုျမင့္မားေသာ အေဆာက္အအံု မ်ား ေဆာက္လုပ္ရန္အတြက္ ၁၉၆၅ ခုႏွစ္ ၁၉၈၀ အၾကား အဆိုပါ အေဆာက္အအံု အားလံုးကို ဖ်က္သိမ္းခဲ့သည္။ ၁၈၅၀ ျပည့္လြန္ကာလမ်ားမွ စတင္ျပီး အေဆာက္ အအံုမ်ားစြာကို ပလာဇို ဗိသုကာဟန္ျဖင့္္ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၾကျပီး ပလာဇို၏ သရုပ္သကန္မ်ားျဖစ္ေသာ အတန္းလိုက္ စီတန္း တည္ရွိေသာ ျပတင္းေပါက္မ်ား၊ ၾကီးမားသည့္ ေကာ္နစ္အလွ ဆင္မႈမ်ား ေတြ႔ရသည္။
ဂလပ္စကိုျမိဳ႕တြင္ ၁၈၅၅ ခုႏွစ္၌ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ သည့္ Grosvenor Terrace ကဲ့သို႔ အလြန္ရွည္လ်ားလွေသာ အေဆာက္အအံုၾကီးကို ဗိသုကာပညာရွင္ ေဂ်-တီ-ရိုခ်္ ဟက္ဒ္ကလည္းေကာင္း၊ မန္ခ်က္စတာရွိ Watts Warehouse ကို ၁၈၅၆ ခုႏွစ္တြင္ ဗိသုကာပညာရွင္ ထရာဗစ္ႏွင့္ မဂၢနယ္လ္ တို႔ုကလည္းေကာင္း ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ ခဲ့ၾကသည္။
ပလာဇိုဗိသုကာဟန္သည္ ျဗိတိန္ႏိုင္ငံ၊ မန္ခ်က္ စတာတြင္ အလြန္ေက်ာ္ၾကားခဲ့ျပီး အထူးသျဖင့္ အက္ဒ္၀ါ့ဒ္ ေ၀ါတားစ္၏ လက္ရာမ်ားျဖစ္ျပီး သူ၏ အေကာင္းဆံုးပလာဇို ဗိသုကာ လက္ရာမ်ားတြင္ ၁၈၅၃ ခုႏွစ္၌ ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည့္ Free Trade Hall အေဆာက္အအံုၾကီးလည္း အပါအ၀င္ ျဖစ္သည္။
အီတလီဗိသုကာပညာရွင္ အယ္လ္ဒို ႐ိုစီသည္ ပလာဇို ဗိသုကာဟန္အေဆာက္အအံု အမ်ားအျပားကို ဒီဇိုင္းေရးဆြဲ ခဲ့ရာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၊ ဖူကူအိုကာတြင္ ၁၉၈၉ ခုႏွစ္၌ ေဆာက္လုပ္ ခဲ့သည့္ Hotel Il Palazzo အေဆာက္အအံုၾကီးလည္း အပါအ၀င္ျဖစ္သည္။ ပလာဇို၏ စံျပ ျပယုဂ္ျဖစ္ေသာ မ်က္ႏွာစာ၊ ေကာ္နစ္ အလွဆင္မႈ အစရွိသည္တို႔ကို ဂ်ပန္ရိုးရာဗိသုကာတြင္ မၾကာ ခဏေတြ႔ရေလ့ရွိေသာ အနီရဲရဲအေရာင္မ်ားျဖင့္ တြဲစပ္ေပးထား သည္။ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္တြင္လည္း အယ္လ္ဒိုရိုစီသည္ ဘာလင္ ျမိဳ႕တြင္ အေဆာက္အအံုၾကီးတစ္ခုကို ဒီဇိုင္းေရးဆြဲေပးခဲ့ ေသးသည္။ အဆိုပါ အေဆာက္အအံုၾကီး တည္ရွိရာေနရာမွာ မူလက ဘာလင္တံတိုင္းၾကီး၏ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခု တည္ရွိခဲ့ သည့္ ေနရာလည္း ျဖစ္သည္။ ရိုစီက အေဆာက္အအံုတစ္ခုတည္းကို ပံုသဏၭာန္ မ်ားစြာ မွတ္ထင္ရမည့္ဒီဇိုင္းမ်ဳိး ေရးဆြဲေလ့ရွိရာ မတူညီေသာ အက်ယ္အ၀န္း အတိုင္းအတာ၊ ဒီဇိုင္းႏွင့္ အေရာင္မ်ဳိးစံု သံုးေလ့ရွိျပီး ပလာဇိုဗိသုကာဟန္ကို အမ်ားဆံုးအသံုးျပဳျပီး ပံုေဖာ္ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည္။
အိအိေအးေအာင္ ( iMyanmarHouse.com အိုင္ျမန္မာေဟာက္စ္ေဒါ႔ကြန္း) မွ အထူးေရးသားေဖာ္ျပသည္။ Credit: iMyanmarHouse.com