ဗဟုသုတ | Posted by ဇာနည်ကျော်
[Unicode]
ဖေဖေက ကဗျာတွေကို အများကြီးရွတ်ဆိုတတ်သည်။သူရွတ်ဆိုသမျှ ကျွန်တော်တို့နှလုံးသားတွင် အကုန်ထင်ကျန်ခဲ့လျှင် မည်မျှကောင်းလိုက်မည်နည်းဟု ယခုမှတောင့်တမိနေသည်။သို့သော်လည်း နှလုံးသားတွင် ထင်ကျန်ခဲ့သည်ကနည်းလှသည်။
သို့သော်လည်း ကဗျာတွေကိုချစ်သော နှစ်နှစ်သက်သက်ရွတ်ဆိုတတ်သော အမွေကတော့ ကျွန်တော့်မှာ ရရှိခဲ့သည်။ ထို့အပြင် ကဗျာရေးဖွဲ့မှုကိုလည်း ကျွန်တော်ခုံမင်ခဲ့သည်။ဒီလိုနှင့် ရန်ကုန်မှာခြေချခွင့်ရသည့်အခါ အဟောင်းဆိုင် စာအုပ်တန်းများတွင် ပျော်မွေ့စွာ စာအုပ်တို့ရှာဖွေနိုင်ခဲ့သည်။
ဗဟုသုတခေါင်းစဉ်တပ်ထားသည့် စာအုပ်တို့ကို ရွေးချက်ပြီးဝယ်ဖြစ်သည်။ထိုအထဲတွင် အဆိုအမိန့်များ ၊ ကဗျာအလှတစ်ပိုင်းတစ်စများ၊နိုင်ငံတကာစံချိန်စံနှုန်းများအစုံပါသည်။ဗဟုသုတမှတ်သားဖွယ်တို့ကို အကုန်ကြိုက်သော်လည်း ကဗျာတို့ကိုပိုကြိုက်သည်။အပိုင်းအစလေးများသာ ဖော်ပြထားသော်လည်း ထိုကဗျာအပိုင်း အစလေးများကို နှစ်သက်စွာအလွတ်ကျက်ထားလိုက်သည်။
“ရွှေညှောက်နုညီ၊မြချပ်စီသို့၊ပီပီမစိမ်း၊တောခပ်သိမ်းလည်း၊ရှိမ်းရှိမ်းလတ်လတ်၊ပင်လုံးကျွတ်လျှင်၊ဖက်ဆွတ် ပိတောက်၊လဲနှင့်ပေါက်တို့၊ခါရောက်ညီဘိ၊လူထက်သိရှင့်။”
“တိတိကြည်စင်၊မိုးကောင်းကင်တုံ ၊မင်းလွင်စိုင်းစိုင်း၊ မြမြမှိုင်းလည်း။နေ့တိုင်းရီရီ၊လေပြင်းချီသော်၊ သိင်္ဂီမြညှာ၊ ရွက်ရွှေဝါလည်း၊ပင်မှာမတင့်၊ကြွေကျလင့်က။”ဆိုသည့် ကဗျာကောက်နုတ်ချက် အပိုဒ်ကလေးများမှာ ရာသီကိုသိသောသစ်ပင်တို့၏ သရုပ်ကို မြင်ရသည်။
“ပုရစ်ဖြာစီ၊ချိန်သင့်မီလျက်၊ရာသီတပေါင်း၊ ပြောင်းအံ့မူးမူး၊ သန်းဦးအစွန်း၊ နွေသစ်ဆန်းက၊ သွန်းလည်းငြိမ်းလောင်း၊ပူရှိန်ပြောင်းသော်၊ ရွက်ဟောင်းကြွေစင်၊ရွှေရည်ရှင်လည်း၊ မထင်သေးကြ၊ မြလည်းတစ်ဝက်၊ နည်းများဘက်၍၊ ခွေထက်ပြည့်သိပ်၊ ဖူးလိပ်ပြေစဲ၊ပုလဲသန္တာ၊နီလာရောင်ခြည်၊ ရွှေရည်ရှိမ်းရှိမ်း၊မြစိမ်းတလိုက်၊ညိုရောင်မြိုက်နှင့်၊ရစ်ဝိုက်လေညင်း၊ပြင်းပြချင်းသော်၊ဖျားရင်းထက်အောက်၊ ရွက်ခြောက်ကြွေစင်၊ပင်တိုင်းမြင်၍၊မရွှင်ခွေနူး၊ရှုတိုင်းမူးသည်။ ။ဆန်းဝါနီလှိုင်ခဲ့ပြီ။”ဆိုသည့် ကဗျာပိုဒ်၏ အလှက ဆောင်းအကုန်နွေအကူး၏ သရုပ်ကိုပီပြင်လှစွာ ဖော်ပြထားသည်။
ကြွေစင်ကာနီး ရွက်ဟောင်းတို့၏ အစွမ်းကုန်ခြယ်သနေကြသော အရောင်အဆင်းတို့က လှပ၏။ထို့အတူ ရွက်ဟောင်းတို့ ကုန်စင်မှုမရှိသေးခင် ဖြစ်တည်လာကြသည့် အဖူးအလိပ်တောင် မပြေကြသေးသည့် ရွက်နုသစ်တို့၏ အရောင်အဆင်းတို့ကလည်း ရွက်ဟောင်းတို့နှင့်အပြိုင် ပုလဲသန္တာ နီလာရောင်ခြည် ရွှေရည်ရှိမ်းရှိမ်း ဆိုသည့် စကားလုံးအလှလေးများက အင်မတန်မှပေါ်လွင်ပြီး နှစ်သက်မိသည်။အကုန်အစင် နားမလည်သော်လည်း မြင်ဘူးသည့် မြင်ကွင်းတို့နှင့်ယှဉ်ပြီး ကဗျာကိုခံစားမိသည်။
ထိုကဲ့သို့သော စာအုပ်တို့မှ ကဗျာအပိုင်းအစများကိုလည်းကောင်း၊ဝတ္ထုအတွင်းဖွဲ့နွဲ့ထားသော ကဗျာအားလည်းကောင်း၊ ကျောင်းသင်ရိုးမှ ကဗျာများအားလည်းကောင်း အာဂုံရအောင်ဆောင်ထားပြီး ရွတ်ဆိုနေရသည်ကို ကြိုက်နှစ်သက်လှသည်။
တခါတခါ ပြင်ပ ပယောဂနှင့်တိုက်ဆိုင်ပြီး ကဗျာတို့ကနှုတ်ဖျားတွင် အလိုလိုထွက်လာတတ်သည်။ ကျွန်တော်အယူအဆသည် ကဗျာများအား အကြိမ်ကြိမ်ရွတ်ဆိုခြင်းဖြင့် ကဗျာအလှစာအလှတို့က နှလုံးသားမှာ ပုံရိပ်ထင်ပြီး အလှတို့ပိုပြီးပေါ်လွင်သည်ဟုထင်ပါသည်။ထို့ကြောင့်လည်းရွတ်ပါသည်။ဆိုပါသည်။ကျက်ပါသည်။
“သိုးကလေ…ပုပ္ပါးနတ်တောင် ..အခေါင်မြင့်ဖျား ..စုံတောပြား၌ ..နံ့ရှားကြိုင်လွင် ..ခါတန်ပွင့်သည့် .. ရွှေနှင့်ယိုးမှားပန်းစကားတို့၊”
“တာဝတိိံသာနတ်ရွာလော.. နတ်ရွာလော…ဟုတ်တည်းရှင်ချင်း..ရှင်ချင်း.. မြင်းစိုင်းဟူသည် ရွှေပြည်..ရွှေပြည်..မြင်းစိုင်းရွှေမြေပန်းသင်းခွေ…ပင်ခြေခြုံထက်နွယ်..ခြုံထက်နွယ်..တို့၊”
“သုစိပုဘာ ဝိလိသိဓာ ၊အက္ခရာစွဲသုံး ၊ဤရှစ်လုံးကို ၊သီကုံးပန်းသွင် ၊နေ့တိုင်းဆင်လော့။စာသင်ပျိုနု အခြေပြုတို့ ဥဇုဘူတ၊လုံ့လပြင်းစွာ၊သူ့ထက်ငါဟု”…အစချီသည့်ကဗျာတို့အားလည်းကောင်း၊
“လာဟေ့ဒွါး..သွားကောက်ခြည်စို့..ပွင့်ခြောက်ကယ်အနားလန်…ဆက်ရက်ကယ်ညံ..ပင်လက်ပန်ကြွေချိန်ကျပြီမို့..မိဇံလှ..နင်လိုက်ဦးမလား..သုံးစိပ်ဝင် ထန်းလျှော်တောင်းရယ်နှင့်…ပေါင်းလန်မှပြန်ကြမယ်လေး”..ဆိုသည့် အထက်တန်း သင်ရိုးညွှန်းတမ်းပါကဗျာမျိုးများအား လည်းကောင်း အကြိမ်ကြိမ်ရွတ်ဖတ်သည်။ ကျက်ထားလိုက် သည်။
တက္ကသိုလ်ရောက်သောအခါ ရှင်မဟာရဋ္ဌသာရ၏ ကဗျာရှည်ကြီးများမှ အချို့အားလည်းကောင်း နှစ်သက်၍ကျက်ထားမိသည်။မိန်းမပျို၏အလှကို ဖွဲ့စပ်ထားလိုက်သည်မှာ နောက်လူများ ရေးဖွဲ့စရာ မရှိလောက်အောင် လက်ကုန်ဖွင့်ထားခဲ့သည်မှာ ရဟန်းတစ်ပါး မို့သာပေါ့လို့ အံ့ချီးမိသည်။
“ဝဏ္ဏပဘာ၊ ကလျာဖူးစသစ်၊ ပျိုမျစ်မျစ်လျှင်၊ ကျစ်လျစ်တင့်စံပယ်၊ လှမျိုးကြွယ်သား၊ ဆံသွယ်မြမြိတ်စို့၊ ဆင်းရောင်ပျို့ကို၊ နတ်တို့ဆင်ထိုက်ဟန်၊ ဆင်းစုံကြန်တည့်၊ အလွန်ရပေခက်၊ ဖြူမြိတ်ရွက်နှင့်၊ လက်လက် လှထိန်ပြေး၊ ရွှေရည်ရေးသို့၊ ပျံ့မွှေးရွှေအင်္ကျီ၊ ရွှေထဘီနှင့်၊ မျက်စီရွှေနားဋောင်း၊ နွဲ့နွဲ့နှောင်းမူ၊ ရောင်မောင်းကွမ်းရည်သွား၊ သက်တင်လားသို့၊ လက်ဖျားဒန်းနီရောင်၊ လှတန်ဆောင်မူ၊ မျက်တောင်ကော့ညွတ်သေး၊ စုတ်ဖြင့်ရေးသို့၊စသောကဗျာများအားလည်းကောင်း”
ပုရေနိသင်၊ ဆက်တိုင်းကြင်၍၊ အိမ်ရှင်အစစ်၊ ငယ်ကျွမ်းချစ်နှင့်၊ ထပ်ရစ်လက်သင်၊ ထုံးစတွင်၌၊ သွေးငင်ကြမ္မာ၊ ဝါသနာကြောင့်၊ ဆရာမိဘ၊ ကွပ်ဆုံးမလည်း၊ ချစ်စထုံးနှောင်၊ ပျော်ရအောင်ဟု၊ သန်းခေါင်မဟူ၊ အတူယှဉ်တွဲ၊ သန်လွှဲမခန့်၊ ကိုယ်သက်စွန့်၍၊ ဝေးဓွန့်ခရီး၊ ချုံကြီးတောအုံ၊ ဝါးရုံဝါးထွေး၊ သစ်ကျားဘေးကို၊ မတွေးဆံဖျား၊ မလေးစားတည့်၊ တရားသံဝေ၊ အောက်မေ့ချေသော်၊ ကြေးငွေဂဟေ၊ မစပ်လေသို့၊ စာပေတတ်ပွန်၊ သီလက္ခန်နှင့်၊ ကျမ်းဂန်သိမြောက်၊ ပဉ္ဇင်းရောက်က၊ ထပ်လောက်ကျင့်ဖွယ်၊ ရှေးသောနှယ်ကို၊ အဘယ်ကြိုးစားရှာလေတော့မည်။
ကဗျာများကို ရွတ်သည့်အခါ တစ်ကြိမ်ရွတ်ဆိုရုံနှင့် အကြိုက်မတွေ့ အရသာမတွေ့သေး ဖြစ်တတ်သည်။ အဖန်တလဲလဲ ရွတ်ဖတ်မိပါမှ အကြိုက် အရသာတို့ကို ကျွန်တော်တွေ့ရပါသည်။
ဒီကြောင်းအရာလေးသည် မိမိအမြင် မိမိအကြိုက်လေးတွေကို တင်ပြလိုက်ခြင်းဖြစ်သည်။ထို့အတူပါပဲ ကျွန်တော့်လို ကဗျာတွေကို ထိတွေ့ခံစားကြီးပြင်းခဲ့သူတွေလည်း အများကြီးရှိကြပါသည်။ နှလုံးသားကို လှစေသည့်၊ကျေနပ်နှစ်သက်မှု ပေးသည့် ကဗျာလေးများကို ထိတွေ့ခွင့်၊ရွတ်ဖတ်ခွင့်လေးများရရှိပြီး နှလုံးသားတို့လှကြပါစေ။။
အိမ်ခြံမြေ ကိစ္စအဝဝနှင့် ပတ်သက်၍ ဥပဒေအကြံပေးပညာရှင်များနှင့် ဆွေးနွေးတိုင်ပင်လိုပါက iMyanmarHouse.com (အိုင်မြန်မာဟောက်စ်ဒေါ့ကွန်း) ၏ ဖုန်းနံပါတ်များဖြစ်သော 09-966901767, 09-268022352 သို့ ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။ အသေးစိတ်ကြည့်ရန် ဤနေရာကို နှိပ်ပါ။
ရောင်းရန်အိမ်ခြံမြေများကို သင်စိတ်တိုင်းကျ ရှာဖွေရန်အတွက် ဤနေရာကို နှိပ်ပါ။
ငှားရန်အိမ်ခြံမြေများကို သင်စိတ်တိုင်းကျ ရှာဖွေရန်အတွက် ဤနေရာကို နှိပ်ပါ။
Credit to Photo
ကိုမေတ္တာ (တောင်ပေါ်သား) ( iMyanmarHouse.com အိုင်မြန်မာဟောက်စ်ဒေါ့ကွန်း) မှ အထူးရေးသားဖော်ပြသည်။
Credit: iMyanmarHouse.com
[Zawgyi]
ေဖေဖရြတ္၍ရခဲ့ေသာ ႏွလုံးလွကဗ်ာမ်ား (၁၃)
ေဖေဖက ကဗ်ာေတြကို အမ်ားႀကီးရြတ္ဆိုတတ္သည္။သူရြတ္ဆိုသမွ် ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွလုံးသားတြင္ အကုန္ထင္က်န္ခဲ့လွ်င္ မည္မွ်ေကာင္းလိုက္မည္နည္းဟု ယခုမွေတာင့္တမိေနသည္။သို႔ေသာ္လည္း ႏွလုံးသားတြင္ ထင္က်န္ခဲ့သည္ကနည္းလွသည္။
သို႔ေသာ္လည္း ကဗ်ာေတြကိုခ်စ္ေသာ ႏွစ္ႏွစ္သက္သက္ရြတ္ဆိုတတ္ေသာ အေမြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ရရွိခဲ့သည္။ ထို႔အျပင္ ကဗ်ာေရးဖြဲ႔မႈကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခုံမင္ခဲ့သည္။ဒီလိုႏွင့္ ရန္ကုန္မွာေျခခ်ခြင့္ရသည့္အခါ အေဟာင္းဆိုင္ စာအုပ္တန္းမ်ားတြင္ ေပ်ာ္ေမြ႔စြာ စာအုပ္တို႔ရွာေဖြႏိုင္ခဲ့သည္။
ဗဟုသုတေခါင္းစဥ္တပ္ထားသည့္ စာအုပ္တို႔ကို ေရြးခ်က္ၿပီးဝယ္ျဖစ္သည္။ထိုအထဲတြင္ အဆိုအမိန္႔မ်ား ၊ ကဗ်ာအလွတစ္ပိုင္းတစ္စမ်ား၊ႏိုင္ငံတကာစံခ်ိန္စံႏႈန္းမ်ားအစုံပါသည္။ဗဟုသုတမွတ္သားဖြယ္တို႔ကို အကုန္ႀကိဳက္ေသာ္လည္း ကဗ်ာတို႔ကိုပိုႀကိဳက္သည္။အပိုင္းအစေလးမ်ားသာ ေဖာ္ျပထားေသာ္လည္း ထိုကဗ်ာအပိုင္း အစေလးမ်ားကို ႏွစ္သက္စြာအလြတ္က်က္ထားလိုက္သည္။
“ေရႊေညွာက္ႏုညီ၊ျမခ်ပ္စီသို႕၊ပီပီမစိမ္း၊ေတာခပ္သိမ္းလည္း၊ရွိမ္းးရွိမ္းလတ္လတ္၊ပင္လုံးကၽြတ္လွ်င္၊ဖက္ဆြတ္ ပိေတာက္၊လဲႏွင့္ေပါက္တို႔၊ခါေရာက္ညီဘိ၊လူထက္သိရွင့္။”
“တိတိၾကည္စင္၊မိုးေကာင္းကင္တုံ ၊မင္းလြင္စိုင္းစိုင္း၊ ျမျမမႈိင္းလည္း။ေန႔တိုင္းရီရီ၊ေလျပင္းခ်ီေသာ္၊ သိဂၤီျမညွာ၊ ရြက္ေရႊဝါလည္း၊ပင္မွာမတင့္၊ေၾကြက်လင့္က။”ဆိုသည့္ ကဗ်ာေကာက္ႏုတ္ခ်က္ အပိုဒ္ကေလးမ်ားမွာ ရာသီကိုသိေသာသစ္ပင္တို႔၏ သရုပ္ကို ျမင္ရသည္။
“ပုရစ္ျဖာစီ၊ခ်ိန္သင့္မီလ်က္၊ရာသီတေပါင္း၊ ေျပာင္းအံ႔မူးမူး၊ သန္းဦးအစြန္း၊ ေႏြသစ္ဆန္းက၊ သြန္းလည္းၿငိမ္းေလာင္း၊ပူရွိန္ေျပာင္းေသာ္၊ ရြက္ေဟာင္းေၾကြစင္၊ေရႊရည္ရွင္လည္း၊ မထင္ေသးၾက၊ ျမလည္းတစ္ဝက္၊ နည္းမ်ားဘက္၍၊ ေခြထက္ျပည့္သိပ္၊ ဖူးလိပ္ေျပစဲ၊ပုလဲသႏၱာ၊နီလာေရာင္ျခည္၊ ေရႊရည္ရွိမ္းရွိမ္း၊ျမစိမ္းတလိုက္၊ညိဳေရာင္ၿမိဳက္ႏွင့္၊ရစ္ဝိုက္ေလညင္း၊ျပင္းျပခ်င္းေသာ္၊ဖ်ားရင္းထက္ေအာက္၊ ရြက္ေျခာက္ေၾကြစင္၊ပင္တိုင္းျမင္၍၊မရႊင္ေခြႏူး၊ရႈတိုင္းမူးသည္။ ။ဆန္းဝါနီလႈိင္ခ့ဲၿပီ။”ဆိုသည့္ ကဗ်ာပိုဒ္၏ အလွက ေဆာင္းအကုန္ေႏြအကူး၏ သရုပ္ကိုပီျပင္လွစြာ ေဖာ္ျပထားသည္။
ေၾကြစင္ကာနီး ရြက္ေဟာင္းတို႔၏ အစြမ္းကုန္ျခယ္သေနၾကေသာ အေရာင္အဆင္းတို႔က လွပ၏။ထို႔အတူ ရြက္ေဟာင္းတို႔ ကုန္စင္မႈမရွိေသးခင္ ျဖစ္တည္လာၾကသည့္ အဖူးအလိပ္ေတာင္ မေျပၾကေသးသည့္ ရြက္ႏုသစ္တို႔၏ အေရာင္အဆင္းတို႔ကလည္း ရြက္ေဟာင္းတို႔ႏွင့္အၿပိဳင္ ပုလဲသႏၱာ နီလာေရာင္ျခည္ ေရႊရည္ရွိမ္းရွိမ္း ဆိုသည့္ စကားလုံးအလွေလးမ်ားက အင္မတန္မွေပၚလြင္ၿပီး ႏွစ္သက္မိသည္။အကုန္အစင္ နားမလည္ေသာ္လည္း ျမင္ဘူးသည့္ ျမင္ကြင္းတို႔ႏွင့္ယွဥ္ၿပီး ကဗ်ာကိုခံစားမိသည္။
ထိုကဲ့သို႔ေသာ စာအုပ္တို႔မွ ကဗ်ာအပိုင္းအစမ်ားကိုလည္းေကာင္း၊ဝတၳဳအတြင္းဖြဲ႔နြဲ႔ထားေသာ ကဗ်ာအားလည္းေကာင္း၊ ေက်ာင္းသင္ရုိးမွ ကဗ်ာမ်ားအားလည္းေကာင္း အာဂုံရေအာင္ေဆာင္ထားၿပီး ရြတ္ဆိုေနရသည္ကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္လွသည္။
တခါတခါ ျပင္ပ ပေယာဂႏွင့္တိုက္ဆိုင္ၿပီး ကဗ်ာတို႔ကႏႈတ္ဖ်ားတြင္ အလိုလိုထြက္လာတတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္အယူအဆသည္ ကဗ်ာမ်ားအား အႀကိမ္ႀကိမ္ရြတ္ဆိုျခင္းျဖင့္ ကဗ်ာအလွစာအလွတို႔က ႏွလုံးသားမွာ ပုံရိပ္ထင္ၿပီး အလွတို႔ပိုၿပီးေပၚလြင္သည္ဟုထင္ပါသည္။ထို႔ေၾကာင့္လည္းရြတ္ပါသည္။ဆိုပါသည္။က်က္ပါသည္။
“သိုးကေလ…ပုပၸါးနတ္ေတာင္ ..အေခါင္ျမင့္ဖ်ား ..စုံေတာျပား၌ ..နံ႔ရွားႀကိဳင္လြင္ ..ခါတန္ပြင့္သည့္ .. ေရႊႏွင့္ယိုးမွားပန္းစကားတို႔၊”
“တာဝတိႎသာနတ္ရြာေလာ.. နတ္ရြာေလာ…ဟုတ္တည္းရွင္ခ်င္း..ရွင္ခ်င္း.. ျမင္းစိုင္းဟူသည္ ေရႊျပည္..ေရႊျပည္..ျမင္းစိုင္းေရႊေျမပန္းသင္းေခြ…ပင္ေျချခဳံထက္ႏြယ္..ျခဳံထက္ႏြယ္..တို႔၊”
“သုစိပုဘာ ဝိလိသိဓာ ၊အကၡရာစြဲသုံး ၊ဤရွစ္လုံးကို ၊သီကုံးပန္းသြင္ ၊ေန႔တိုင္းဆင္ေလာ့။စာသင္ပ်ိဳႏု အေျချပဳတို႔ ဥဇုဘူတ၊လု႔ံလျပင္းစြာ၊သူ႔ထက္ငါဟု”…အစခ်ီသည့္ကဗ်ာတို႔အားလည္းေကာင္း၊
“လာေဟ့ဒြါး..သြားေကာက္ျခည္စို႔..ပြင့္ေျခာက္ကယ္အနားလန္…ဆက္ရက္ကယ္ညံ..ပင္လက္ပန္ေၾကြခ်ိန္က်ၿပီမို႔..မိဇံလွ..နင္လိုက္ဦးမလား..သုံးစိပ္ဝင္ ထန္းေလွ်ာ္ေတာင္းရယ္ႏွင့္…ေပါင္းလန္မွျပန္ၾကမယ္ေလး”..ဆိုသည့္ အထက္တန္း သင္ရိုးညႊန္းတမ္းပါကဗ်ာမ်ိဳးမ်ားအား လည္းေကာင္း အႀကိမ္ႀကိမ္ရြတ္ဖတ္သည္။ က်က္ထားလိုက္ သည္။
တကၠသိုလ္ေရာက္ေသာအခါ ရွင္မဟာရ႒သာရ၏ ကဗ်ာရွည္ႀကီးမ်ားမွ အခ်ိဳ႕အားလည္းေကာင္း ႏွစ္သက္၍က်က္ထားမိသည္။မိန္းမပ်ိဳ၏အလွကို ဖြဲ႔စပ္ထားလိုက္သည္မွာ ေနာက္လူမ်ား ေရးဖြဲ႔စရာ မရွိေလာက္ေအာင္ လက္ကုန္ဖြင့္ထားခဲ့သည္မွာ ရဟန္းတစ္ပါး မို႔သာေပါ့လို႔ အံ႔ခ်ီးမိသည္။
“ဝဏၰပဘာ၊ ကလ်ာဖူးစသစ္၊ ပ်ိဳမ်စ္မ်စ္လွ်င္၊ က်စ္လ်စ္တင့္စံပယ္၊ လွမ်ိဳးႂကြယ္သား၊ ဆံသြယ္ျမၿမိတ္စုိ႔၊ ဆင္းေရာင္ပ်ိဳ႕ကုိ၊ နတ္တို႔ဆင္ထိုက္ဟန္၊ ဆင္းစုံၾကန္တည့္၊ အလြန္ရေပခက္၊ ျဖဴၿမိတ္ရြက္ႏွင့္၊ လက္လက္ လွထိန္ေျပး၊ ေရႊရည္ေရးသုိ႔၊ ပ်ံ႕ေမႊးေရႊအက်ႌ၊ ေရႊထဘီႏွင့္၊ မ်က္စီေရႊနားေဋာင္း၊ ႏြဲ႕ႏဲြ႕ေႏွာင္းမူ၊ ေရာင္ေမာင္းကြမ္းရည္သြား၊ သက္တင္လားသုိ႔၊ လက္ဖ်ားဒန္းနီေရာင္၊ လွတန္ေဆာင္မူ၊ မ်က္ေတာင္ေကာ့ညြတ္ေသး၊ စုတ္ျဖင့္ေရးသုိ႔၊စေသာကဗ်ာမ်ားအားလည္းေကာင္း”
ပုေရနိသင္၊ ဆက္တိုင္းၾကင္၍၊ အိမ္ရွင္အစစ္၊ ငယ္ကြၽမ္းခ်စ္ႏွင့္၊ ထပ္ရစ္လက္သင္၊ ထုံးစတြင္၌၊ ေသြးငင္ၾကမၼာ၊ ဝါသနာေၾကာင့္၊ ဆရာမိဘ၊ ကြပ္ဆုံးမလည္း၊ ခ်စ္စထုံးေႏွာင္၊ ေပ်ာ္ရေအာင္ဟု၊ သန္းေခါင္မဟူ၊ အတူယွဥ္တြဲ၊ သန္လႊဲမခန႔္၊ ကိုယ္သက္စြန႔္၍၊ ေဝးဓြန႔္ခရီး၊ ခ်ဳံႀကီးေတာအုံ၊ ဝါး႐ုံဝါးေထြး၊ သစ္က်ားေဘးကို၊ မေတြးဆံဖ်ား၊ မေလးစားတည့္၊ တရားသံေဝ၊ ေအာက္ေမ့ေခ်ေသာ္၊ ေၾကးေငြဂေဟ၊ မစပ္ေလသို႔၊ စာေပတတ္ပြန္၊ သီလကၡန္ႏွင့္၊ က်မ္းဂန္သိေျမာက္၊ ပၪၨင္းေရာက္က၊ ထပ္ေလာက္က်င့္ဖြယ္၊ ေရွးေသာႏွယ္ကို၊ အဘယ္ႀကိဳးစားရွာေလေတာ့မည္။
ကဗ်ာမ်ားကို ရြတ္သည့္အခါ တစ္ႀကိမ္ရြတ္ဆိုရုံႏွင့္ အႀကိဳက္မေတြ႔ အရသာမေတြ႔ေသး ျဖစ္တတ္သည္။ အဖန္တလဲလဲ ရြတ္ဖတ္မိပါမွ အႀကိဳက္ အရသာတို႔ကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔ရပါသည္။
ဒီေၾကာင္းအရာေလးသည္ မိမိအျမင္ မိမိအႀကိဳက္ေလးေတြကို တင္ျပလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။ထို႔အတူပါပဲ ကၽြန္ေတာ့္လို ကဗ်ာေတြကို ထိေတြ႔ခံစားႀကီးျပင္းခဲ့သူေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိၾကပါသည္။ ႏွလုံးသားကို လွေစသည့္၊ေက်နပ္ႏွစ္သက္မႈ ေပးသည့္ ကဗ်ာေလးမ်ားကို ထိေတြ႔ခြင့္၊ရြတ္ဖတ္ခြင့္ေလးမ်ားရရွိၿပီး ႏွလုံးသားတို႔လွၾကပါေစ။။
အိမ္ၿခံေျမ ကိစၥအဝဝႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဥပေဒအႀကံေပးပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္လိုပါက iMyanmarHouse.com (အိုင္ျမန္မာေဟာက္စ္ေဒါ့ကြန္း) ၏ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားျဖစ္ေသာ 09-966901767, 09-268022352 သို႔ ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါသည္။ အေသးစိတ္ၾကည့္ရန္ ဤေနရာကို ႏွိပ္ပါ။
ေရာင္းရန္အိမ္ၿခံေျမမ်ားကို သင္စိတ္တိုင္းက် ရွာေဖြရန္အတြက္ ဤေနရာကို ႏွိပ္ပါ။
ငွားရန္အိမ္ၿခံေျမမ်ားကို သင္စိတ္တိုင္းက် ရွာေဖြရန္အတြက္ ဤေနရာကို ႏွိပ္ပါ။
Credit to Photo
ကိုေမတၱာ (ေတာင္ေပၚသား) ( iMyanmarHouse.com အိုင္ျမန္မာေဟာက္စ္ေဒါ႔ကြန္း) မွ အထူးေရးသားေဖာ္ျပသည္။
Credit: iMyanmarHouse.com